BRAND IDENTITY
LOGO ONTWERP
Moving Socials wordt gerund door Jeneh Knoop, een jonge, enthousiaste Social Media manager. Voor haar klanten biedt zij het totaalpakket aan: van fotografie tot teksten en van strategieën tot ads. Het logo moest, net als Jeneh, sierlijk, vrouwelijk en modern worden. En net even wat anders dan anders. Een rustige basis, maar wél met zomerse kleuraccenten.
BRAND IDENTITY // LOGO ONTWERP // RAAMSTICKER // MENU- EN CADEAUKAART
VROUWELIJK | MODERN | GEDURFD
De basis van het logo is een serif font met dunne lijnen, waar bij een groot deel van de letters sierlijke lijnen en dynamische vormen aan toegevoegd zijn.
Dit is waar kleur om de hoek komt kijken! De sierlijkheid komt terug in zowel het secundaire logo als de logomerken. De kleuren passen bij de vrouwelijkheid die Jeneh wil uitstralen en geven net wat meer body aan de gehele logo suite.
anneke van der linden -
urban chef
Tote bag franzen yuccie pop-up brunch pour-over. Quinoa scenester plaid, fam paleo air plant brunch stumptown locavore sustainable. Pabst next level af distillery readymade schlitz retro franzen pok pok cronut chicharrones.
jeneh knoop -
moving socials
Ik ben ontzettend blij met het werk dat Jiska heeft geleverd voor mijn branding en logo. Ze heeft precies begrepen wat ik wilde uitstralen en dit perfect vertaald naar een prachtig ontwerp. Het hele proces verliep soepel en haar creatieve inzichten hebben ervoor gezorgd dat ze nog beter begreep wat ik wilde dan ik zelf wist! Dankzij haar ontwerpen kan ik online uitstralen wie ik ben en mijn bedrijf weer een niveautje omhoog tillen.
Foto door Jeneh Knoop | Moving Socials