BRAND IDENTITY
LOGO ONTWERP
VISITEKAARTJE
Rosies winkel & werkplaats wordt gerund door Rozelijn, een jonge, ambitieuze onderneemster met een passie voor keramiek.
Na een telefonische kennismaking en het zien van haar Pinterest moodboard merk ik: haar smaak is gebaseerd op de modern vintage stijl, waarbij elementen uit het verleden gecombineerd worden met eigentijdse elementen. Het resultaat hiervan is vaak een unieke en eclectische, kleurrijke look die zowel nostalgisch als fris aanvoelt.
BRAND IDENTITY // LOGO ONTWERP // VISITEKAARTJE
VINTAGE | SPEELS | MODERN
Fun fact: de oranje slinger in het primaire logo is gerelateerd aan de vlaggenslinger die Rozelijn bezit en ze heel mooi vond. Die moest dus zeker terugkomen in het logo!
De vlaggenslinger, de kopjes achterop het visitekaartje en de vaas met bloemen zijn met de hand getekend.
In de logomerken komt het beeldmerk van de vaas met bloemen terug, wat een echte vintage romantische vibe geeft.
anneke van der linden -
urban chef
Tote bag franzen yuccie pop-up brunch pour-over. Quinoa scenester plaid, fam paleo air plant brunch stumptown locavore sustainable. Pabst next level af distillery readymade schlitz retro franzen pok pok cronut chicharrones.
rozelijn aardema -
rosies winkel & werkplaats
Jiska heeft voor mij een logo en een visitekaartje ontworpen en ik kan je niet zeggen hoe blij ik ermee ben. Terwijl het voor mijzelf nog niet duidelijk was welke stijl bij mijn bedrijf past, heeft Jiska dat ongelofelijk goed bedacht en ontworpen. Iedereen die mijn logo ziet, zegt dat het echt precies bij mij past. Dus duizend maal dank, Jiska!! Niemand had het beter kunnen doen!
Foto door Jessie Jansen fotografie